Principala provocare a firmelor mici si mijlocii este definirea cat mai clara a competentelor. In definitiv, avantajele unei firme mici sau mijlocii constau in faptul ca se poate concentra mai bine pe necesitatile unui client decat o firma mare, in expertiza specifica in domeniu si intr-o comunicare mai fluida, acestea putand face diferenta fata de concurenta.
Internetul ofera acestor firme posibilitatea sa isi transmita clar avantajele publicului relevant, cu costuri relativ reduse.
Stim care sunt metodele cele mai eficiente pentru a realiza o prezenta online care sa aduca clienti. Stim cum trebuie sa utilizati Internetul pentru a mentine legatura cu clientii si furnizorii dumneavoastra (newslettere online) sau pentru a le afla preferintele (sondaje online).
Am realizat site-uri ce s-au bucurat de succes pentru firme din domeniul bunurilor de larg consum (Protica.com), IT (All For One, Epana.com), al serviciilor (Psihoterra.ro, Mac Dragon Graphics, Evidence Matters, Bodystat si GilmoreMassageTherapy.com) si al turismului (YourMauiParadise.com).