Atunci cand este folosit cum trebuie, Internetul este un canal de comunicare extraordinar de eficient pentru industria divertismentului, Show Business-ul.
Produsele acestei industrii fac parte dintr-o categorie de produse numite experience goods, produse a caror valoare nu poate fi evaluata decat in timpul "consumarii". De aceea, pentru a atrage potentialii consumatori, este foarte important sa se creeze o experienta favorabila prin intermediul Internetului.
Cheia succesului unui astfel de proiect este echilibrul perfect intre calitatea informatiei continute si experienta empatica a consumatorului vis-a-vis de informatie. De asemenea, trebuie realizata o consistenta intre promovarea online, promovarea offline si produsul de divertisment in sine.
Putem spune, fara falsa modestie, ca am acumulat o experienta deosebita in acest domeniu, in special in ceea ce priveste marketingul spectacolelor de pe Broadway.
TreeWorks a realizat peste 20 de proiecte pentru industria show-business-ului, pentru vedete si show-uri, portaluri dedicate, site-uri corporative sau sisteme de marketing online. Datorita prevederilor contractuale, lista acestor realizari va poate fi pusa la dispozitie la cerere.
Stim asadar de ce este nevoie pentru a convinge oamenii sa vina in salile de spectacol.
Si mai stim cum sa-i aducem in discoteci (DC-Groove) sau sa-i facem sa cumpere un DVD (Strut si RittenHouse).