Pentru o firma sau o institutie la momentul actual, un site web este de cele mai multe ori principala poarta de iesire in lume. Prima "vitrina" cu care potentialii clienti sau parteneri vin in contact. Iar cum prima impresie conteaza foarte mult...
O prezenta online trebuie sa oglindeasca profesionalismul si competentele care sunt capitalul esential al unei firme. Este, daca vreti, cartea de vizita extinsa. In functie de specificul activitatilor unei firme sau institutii, o prezenta online trebuie sa contina datele esentiale despre firma, gama de produse si servicii pe care aceasta le ofera cu descrieri detaliate, realizarile cele mai importante (portofoliu, clienti principali, istoric), opinii despre firma, mijloace de interactionare, noutati, documentatii etc.
Indiferent insa de specific, regula de baza este claritatea si coerenta continutului. Un site este cu atat mai valoros cu cat ofera celor interesati mai multa informatie.
Fiecare prezenta online are particularitatile sale, in functie de domeniul firmei/institutiei. Tocmai de aceea, trebuie analizat cu atentie care sunt obiectivele de comunicare: atragerea de noi clienti, scaderea costurilor cu suportul pentru clientii deja existenti, ca si fidelizarea acestora, o imagine mai buna, o mai buna comunicare cu presa sau societatea etc.
TreeWorks a realizat prezente online pentru companii si personalitati din diverse domenii: vedete si show-uri cu mare audienta, cluburi (DC-Groove), organizatii neguvernamentale si institutii (Minority.ro, OCSPS.ro, Humanism.ro), companii din domeniul telecomunicatiilor (Epana.com), al serviciilor corporative si financiare (ForexCentral, FxOnline.co.jp) si imobiliare (Equinox.ro). Precum si multe altele.