Noul site Tree.ro »

Aplicatia de newsletter ProTv

Descrierea Proiectului

Prezentare generala:
Constientizand  importanta newsletter-ului ca si instrument de comunicare, ProTv si-a dorit implementarea unui modul de newsletter care sa ofere posibilitatea de administrare a listelor de abonati, de compunere si trimitere a newsletter-elor, la care sa aiba acces numai echipa de continut protv. 

In cadrul portalului protv.ro, TreeWorks a integrat o aplicatie de newsletter complexa care sa permita gestionarea listelor de clienti carora li se poate trimite periodic newsletter-ul.
 
Obiective:
Protv avea nevoie de o aplicatie cu o interfata prietenoasa care sa-i permita crearea unui newsletter de calitate, trimiterea lui automata si monitorizarea campaniei.

Solutia:
TreeWorks a realizat o aplicatie care cuprinde 6 sectiuni esentiale: newsletter, abonati newsletter, newsletter saptamanal, newsletter stiri (zilnic si automat), newsletter zilnic manual, statistici newsletter.

Aceasta aplicatie iti permite sa creezi newsletterul fara a avea cunostinte specializate in domeniul computerelor (continutul este usor de modificat prin intermediul unei interfete administrative), sa construiesti listele de email (in dreptul fiecarui abonat sunt bifate optiunile de newsletter alese de acesta) si sa mentii informatiile membrilor activi.

Cele trei tipuri de newslettere trimise sunt: newsletter-ul saptamanal (care cuprinde o selectie a celor mai importante titluri din saptamana respectiva), newsletter-ul stiri (se trimite zilnic la ora 21:00 si contine ultimele 5 stiri din fiecare sectiune ordonate la fel ca pe site) si newsletter-ul zilnic manual.

In privinta utilizatorilor inscrisi la newsletter, sistemul le permite acestora abonarea la newslettere pe categorii de continut cu posibilitatea modificarii ulterioare a selectiei de categorii facute si a datelor proprii (email si nume). De asemenea, sistemul contine un modul de unsubscribe prin care utilizatorii se pot dezabona individual daca nu mai doresc sa primeasca respectivele newslettere.

Unul dintre cele mai importante avantaje ale marketingului prin email este usurinta de a testa campaniile. Sectiunea “statistici newsletter” permite monitorizarea newsletterelor deschise, a articolelor citite si a activitatii utilizatorilor inscrisi.  Pentru o mai buna vizualizare a datelor, aceste statistici sunt afisate si sub forma unor grafice.